Vimma pop-up -myymälä
Vimmacompanyn väliaikainen myymälä kauppakeskus Triplassa, Helsingin Pasilassa, on rohkean muotibrändin kivijalkakoti ja mieleenpainuva ostoskokemus.
KESTÄVYYS

Vimma on nuori, suomalainen muotibrändi, jolle saimme suunnitella neljäksi kuukaudeksi pop-up -liikkeen kauppakeskus Triplaan, Helsingin Pasilaan. Toteutimme myymälän kierrätysmateriaalein ja -kalustein Vimman arvojen mukaisesti, sisustuksen lyhytaikaisuus mielessä pitäen. Kalusteet ja pintamateriaalit on tehty Habitaressa nähdyn Habitarematerials
-messuosaston materiaaleista vaateripustimia myöten.
KOKEMUS

Pop-up -myymälään haluttiin luoda unohtumaton kävijäkokemus. Tilallista kokemusta on täydennetty tuoksu- ja äänimaisemalla. Ruohomatosta tuli myymälään vahva symboli: kasvun ja elämän voima, joka valtaa vapaamuotoisena tilan pinnat. Matto tuo jokaiseen liikkeessä otettuun kuvaan tunnistettavan elementin. Tilassa se pehmentää äänimaisemaa ja tuntuu pehmeältä jalkojen alla. Kokemus jättää jäljen vaikka sisustus on suunniteltu vain neljäksi kuukaudeksi.
TARINA

Kivijalkakauppa on saumaton osa yrityksen brändiä. Vimmacompany toimii vahvasti verkossa rohkeasti ja moniäänisesti, mutta Vimma Tripla on sen kivijalkakoti. Vimman voimakas verkkonäkyvyys on saanut elämyksellisen ja tunnistettavan tilakokemuksen parikseen.

2019 © Nemo arkkitehdit
Tehtaankatu 13 B 29
00140, Helsinki
Seuraa meitä:
nemo@nemoarkkitehdit.fi
puh. 050 308 4152
Tiedustele: